Kızlar adetim geçen ay 24 olmuştum fakat haalen olamadım.Bir kaç gün önce iki haftaligi belirten gebelik testi aldim sonuç negatif çıktı.Ama içim haalen rahat değil.Hastahane randevu alacam randevu bulamıyorum.Ben burun estetiği ameliyatı olacağım.Ayin 8 ,de 😭Eğer hamile olursam hayallerim suya düşer kaç senedir bu ani bekliyorum.Surekli rüyamda ne güzel âdet olduğum görüyorum okdr kafaya taktigim için.Tekrardan gidip test alacağım yoksa icim rahat etmiyecek 🥲varmi başına gelen âdeti geçiken yeni aya gireceğim ve hâlen olamadım çıldıracağım.Lutfen yadirgamayin benim hayalim burun estetiği olmak eşim zar zor ikna ettim 😭cvplarinizi bekliyorum.