cnkrt Merhabalar anneler bebeğim 7 aylik olmak üzere doğumdan bu yana kendini çok sıkıp titretiyor eller ayaklar sürekli oynuyir titrek bir halde. Biz heyecandan diye düşünüyorduk ancak doktor bu normal değil dedi. Yaşayan var mı?
nidan34 cnkrt merhaba video çekin doktora gösterin sizi yönlendirmedi mi nörolojiye genelde söylerler
cnkrt nidan34 nörolojiye yarın gidecez de umarım önemli bir şey değildir her gören doktor niye titretiyor bir nörolojiye gidin dedi neyden şüpheleniler anlamadim daa söylemediler
nidan34 cnkrt genelde nöbet mi değil mi ona bakıyorlar eeg çekiliyor inşallah bişey çıkmaz belki huy edinmiştir içinizi rahat tutun