Tugba0133 Aptamil gaz ve kabızlık yaptı meme+mama gidiyoruz dr evolvia kullan dedi ama int kusturuyor diye Bilgi var kullanan varmı??
Gecekusu Tugba0133 her mama her bebege yaramiyo. Ben ikizlerime basta evolvia kullandim pesinden aptamile gectim hic sorun yasamadik. Simdi de kizima sindirimi kolay diye golden goat kullaniyorum.
Dilek_45 Tugba0133 ben kullanıyorum canım 2aydır memnunum balık yağı olduğu için ağır gelebilir demişlerdi ama şükür sevdi bebeğim sıkıntı yaşamadık
Bzkrt1 Tugba0133 nerminsari bana da bir tanıdığım, iki tanımadığım eczacı farklı yerlerde hepsi evolvia önermişti 😕 en iyisi dedi hepsi. Kullandığımda da hiçbir problem yaşamadı bebeğim.
Yegino Tugba0133 ben kullandım ama bi sorun yaşamadım bebekten bebeğe göre değişiyodur her bünyenin vereceği tepki farklıdır
Gecekusu Tugba0133 yok canim hic sorun yasamadim iki mamadan da memnunum. Kizimin reflusu var diye kizin mamasini degistirdim. Ama ogluma hala aptamil kullaniyorum bulamazsam evolvia kullandigimda oluyor
Denizkizi16 Tugba0133 ben oglumda cok marka denedim erken dogdu sutum yoktu vs doktor tavsiyesi ile basladim o donem kilo en hizli aldiran ve kusturmayan oydu dedigim gbi cok denedim bize o yaradi sizde deneyerek anlarsiniz ama herkese ayni tepki olmayabikit muhendis baba onu paylasmisti bircok mamanin degerunden yuksekti oradanda incele derim
nerminsari evolvia hiç önermem, fason bir mama, iyi değil, onun yerine sindirimide kolay olan bebelac gold mamasından alın
Tugba0133 nerminsari kullanıp bu sonuca mı vardınız dr niye öneriyor ya çok sinir oluyorum böyle dr lara
Tugba0133 Dilek_45 canım bebeğin kaç aylık? Ve kilo aldırma durumu nasıl oldu kabızlık ve gaz durumu oldu mu mama da?? Çok sordum ama İnan zordayım bebeğim acı çektikçe çok üzülüyorum 😓
Tugba0133 Yegino Yegino bebeğiniz kaç aylıktı kabızlıktan dolayı dr önerdi umarım bizde memnun kalırız
Sdclk Ben kullandım kızımda severek içti hatta aptamil denemek istediğimde aptamili istemedi içmemişti
Dilek_45 Tugba0133 2aylık oğlum ben aptamilden geçtim çünkü aptamil bizde kabızlık yaptı evolvia kabızlık yapmadı gaz illaki oluyor bebeklerde belli bir aya kadar damla kullanıyorum kilo ilk ay 1 kilo aldı 2.ay ben memeye ağırlık verip mamayı azalttım 820gram aldı doktor korkma normal dedi içim rahatladı ben ilk başta 400gram olandan aldım sevmezse diye sevince 800gram olanından alıp kullanıyorum
Melek_asli32 Tugba0133 bizde kullanıyoruz.denedigimiz birçok mamadan sonra evolvia iyi geldi.zaten kusan bir bebekti.simdi 5bucuk aylık oldu.bitti gibi birşey kusmalar.kabiz yada gaz da yapmadi