Melis1706 alyasivar ben essence marka kullaniyorum normalde fondoten hic sevmezdim yuzumden hep agirlik hissederdim bu markadan cok memnunum
FerideDeniz alyasivar tam olarak istediğiniz gibi. Kuaförler gelin makyajında falan bu ürünleri kullanıyor zaten.