Deterjan şampuan hepsi özel. Herşeye extra dikkat ediyoruz aylardır. Kortizonlu krem sürünce geçiyor ama bırakınca tekrar başlıyor. Zaten 5 günden fazla kullanamıyoruz kortizonu. Ara verip tekrar başlıyoruz mecbur. Bırakınca tekrar aynı. Sürekli egzama için olan nemlendiricilerle nemli tutuyoruz. Denemediğimiz krem kalmadı. Bioderma la roche vs. Ama sonuç aynı malesef. O yüzden bugün geçmeyen ve ısrarla yayılan egzama süt alerjisinden olabilir dedi doktor ve bu mamayı verdi