merhabalar 10 aylik kızım var ek gida başladığımız günden bu güne Bi sıkıntımız yoktu güzel yemeğini yerdi ama Bi haftadır nedense hep ret ediyo geceleri meme çok emiyo ondan dolayısı anlamadım 10 aylik bebeklerini zi günde kaç ogun ek gida veriyorsunuz ve istahlari nasil