mbarlasu Merhaba annişler yarın 1.ay aşımız var. Herhangi bi yan etkisini gördünüz mü ateş yaptı mı? Öncesinde tedbir almam gereken birşey var mı?🙏🏼
Adaalinamm mbarlasu 1 ay aşısında hiç bir sorun yaşamadık biz ateşi falan çıkar mı diye sordum büyük ihtimalle çıkmaz ama her ihtimale karşı calpol alın çıkarsa verin çay kaşığıyla dedi doktor zaten bir tane aşı olacak birşey yapmaz 2 ay aşısı biraz sıkıntı
neanladinyurdagull mbarlasu iki çocuğum var ikisindede yan etki yapmadı hemşire zaten söylüyor genelde.Örnegin 27 gün önce 2. Ay aşını olduk hemşire dedi huzursuzluk yapar ateş vs ne yapmam gerekenleri söyledi ateşi 37.7 ye çıktı 1 ölçek bebek calpol verdim düştü bidaha çıkmadı sma huzursuzlugu vardı
alpik3461 mbarlasu 6 aylık aşı bide 1 yaş aşısıymıydı neydi yan etki yaptı ağızdan verilen damla çok ağır geliyor oğluma grip ateş yapıyor
Adaalinamm neanladinyurdagull çarşamba günü bizde 2 ay aşısı yaptırdık doktor banada çıkabilir dedi bir çay kaşığı aşıdan sonra birde gece ver dedi ben tedirgin oldum bir kaç saat sonra ağırısı oldu sanırım ateşine sürekli baktım 37.8 falandı buda ateş sayılmıyormuş yinede bir çay kaşığı verdimde rahatladı keyfi yerine geldi yavrumun
melek2324 Ay aşısı hepatit b doğumda da yapılıyor ztn endişe etmeyin ateş ağrı yapan bi aşı değil. 2. Ay biraz sıkıntılı.
bal203 mbarlasu biz bir hafta once yaptırdık ben onlem amacli saglik ocagina gitmeden mor kutulu calpol suruptan bir cay kasigi verdim hic bir sekilde ates vs olmadi
bakkalemzigi mbarlasu bizde üç gün ateş oldu . Huysuzlandı hep ağlamaklıydı , sinirliydi , yemek yemedi çok zor geçti bir hafta sürdü tam aşıdan sonra böyle oldu aşı mı yaptı atak haftası mı ne anlamadım
aybarssmom_ bakkalemzigi merhaba, uykuya da direniyor muydu bebeğim asla ama asla uyumuyor bugün 1 hafta olacak aşı olalı artık ne yapacağımı şaşırdım mahvolduk ailece
mhrmh aybarssmom_ 5.hafta atağı yaşıyor olabilirsiniz aşı olmadan önce başladı bizim birkaç gün sürüyor