İyi günler kızlar birşey merak ediyorum birden aklıma geldi yaklaşık 3 4 aydır emzirmeyen biriyim bebeğim 6 aylık emzirme desteği sistemiyle kızıma mama versem sürekli emeceği için süt oluşur mu acaba ? Hiç böyle birşey duyan eden var mı merak ettim 😁