Yaseminki1 lütfen doğru düzgün bir yere götürün. Benim kızım 6 aylıkken ateşlendi. 39,5 oldu. ne acilde ne muayenede anlamayan doktorlar yüzünden kandaki enfeksiyonu o kadar kötüydü ki 15 aylık hala değerleri tam düzelemedi. 10 gün hastanede antibiyotik tedavisi gördü. Kanda enfeksiyon olabilir. Biz kandaki enfeksiyonu önemsemeyen doktorlar yüzünden önce 6 ayda bir nefrolojiye görünüyoruz. Şimdi senede bir olacak şekilde görüneceğiz. Kızımın böbreklerini kaybedeceğiz diye ödüm kopmuştu. Allah kimsenin evladının sağlığını bozmasın.