beyzaaismail Hangi ilacı önerirsiniz doğum kontrol hapı olarak eczanede bir sürü çeşit var hangisini alıyım bilemedim çok da pahalı bazıları
Beyza- beyzaaismail emzirdiğim için doktorum cerazette önerdi onu kullanıyorum eğer emziriyorsanız eğer her ilaç kullanılmıyor
FatmaKrbkl beyzaaismail iki yılı aşkındır yasmin kullanıyorum gayet memnunum, herhangi bi yan etkisini görmedim sadece ilk aylarda biraz öfke ve gerginlik hissettim o da geçti
minikkus434 beyzaaismail sağlık ocağın da ebeniz den isteyin onlar ücretsiz veriyor adetinizin 2 günü gidiyorsunuz hemen başlıyorlar
FatmaKrbkl beyzaaismail yabi bi tık pahalı ama düşündüğüm zaman eşim sigara içiyor 60 liraya yakın onun 5 günlük sigara parası, sigaranın kimseye faydası yok bu en azından önemli bi işte yarar sağlıyor diye düşünüyorum 😅
minikkus434 duruguzel hayır canım hap veriyor iğneyi 99 lira gibi bir ücretle eczane den kendiniz alıyorsunuz bu iğne sizi adetten kesiyor 3 aydan 3 aya vuruluyorsunuz