Merhaba hanımlar 4 aylık bebeğim var diş çıkarmaya başladı damağında şişlik var ama ön dişleri değil alt yan dişi sağlık ocağına götürdüm aşısı vardı doktora da sordum haftaya gel tekrar kontrol edelim ağrı kesici falan içir dedi sizin de başınıza geldi mi böyle bişey merak ediyorum da