Şu kombi yüzünden milleti bi salın artık. Yahu adamın ev ister kalır ister kalmaz ister yakar ister yakmaz. Milleti mi düşüncem kendimi mi banane kim naparsa yapsın. Üstelik sizinki evde bile değilmiş. Adam boş eve doğalgaz açmadı diye şikayet mi edilir Allah aşkına bi saçmalamayın artık. 2 güne bir aynı post. Benim de evim giriş kat, güneş almıyor kombiyi yüksek yakıyoruz. Altım bodrum yerler buz gibi benim çocuğum da emekliyor. Ee ben kimi nereye şikayet etcem o zaman ?