Bebeğim 35 hafta bittiminde doğdu Şuan 1 ay 26 günlük sadece anne sütü ile besliyorum ama gaz sancımız çok geceleri uykusu var gözünü açamıyor gaz sancısı mahvetti ısınmaktan ağlamaktan uyuyamıyor yani biogaia ve nursaharver kullanıyorum bazen etki etmiyor doktora gittik Re-beg diyendir krem varmış göbeğe sürülüp masaj yapın dedi etkiliymiş kullanan var mi ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz benim gibi erken doğum yapan annelerim ne kullanıyorsunuz probiyotik kullanmalımıyım