Cumartesi gecesi 38 ile acile gittik Ates düşürücü ile düşürdüler yatış verdiler crp 21 çıktı. İdrarda lökosit 135 çıktı cigerinde ufacık bir şey çıktı. Bugün kan verdik 2 gündür antibiyotik tedavisi aliyorz hem ağız hem kan ama 121 çıktı. 1 gündür ateş de yok. Cumartesi günü ateşi çıktı 3 5 7 saatte bir ama Aralık çoğaldı. Dün öğlen 2 den beri çıkmadı. Ama crp neden yüksek. Doktor bir şey söylemiyor ya idrar yolu ya bronşit diyor ama öksürük burun akıntısı vs de yok. İshal de değil. Gidişat iyi ama bakacağız neden vs dedi. Gidişat iyiyse 121 neden çıktı CRP neden düşmüyor başına gelen var mi