mukibet12 6 aylik hala devam ediyor gaz sorunumuz tabi eskisi kadar değil. Yediklerimle de çok alakası olduğunu düşünmüyorum bence benimki gazını kendi çıkarmayı çok bilmiyor o yüzden oluyor. Bazen geceleri metsil ıciriyorum o zaman aralıksız 4 saat uyuduğu oluyor sonra ıkınmaya devam