OzlemCann Kizlar 3 bucuk yasinda ve 1 bucuk yasinda ikitane oglum var korunuyorduk aslinda ama gecen hafta hamile oldumu ögrendim ben kücük oglumu hala emziriyorum hic biberon almadi arada deniyorum yine icmiyor sakincasi olurmu ?
PeekaBoo_ OzlemCann emzirmeye devam edebilirsiniz eğer düşük riskiniz yoksa doktorunuz izin veriyorsa sorun olmaz
1anneem OzlemCann ben ıkı bebegımı bırlıkte emzırdım oglum cok kucukken hamılr kaldım cunku oglum 1 yasındayken kızım dogdu 1 yas var aralarında bı sıkıntı olmasa kasılma kanama vs emzırebılırsınız
1anneem 1anneem rıca ederım canım ama doguma bıraktır yoksa cok yıpranırsın ben ıkısınıde emzırdım kesemedım cok yıprandım
Evakus22 1anneem merhaba. Hamileyken emzirdiğinizde emen bebeğin dışkılaması değişti mi sulu kıvam gibi?