Kızlar oğluma ilk zamanlar desiferol yazdılar onu kullanıyorduk ama vermeyi unutuyorum kimi zaman ve şuan ilacı bulamıyorum yeniden alacağım sağlık ocağında ki hekimimiz hiçbir ilacı yazmıyor kendisi de vermiyor çocuk doktoruna da gitmedik uzun zamandır muayene ücretleri uçmuş devlete git o zaman diyeceksiniz ama benim ağzım yandı orda daha da Allahım devlet hastanesine düşürmesin diyorum 🙏🙏