Merhaba hayırlı sabahlar annelerim oğlumda sürekli tekrarlayan bir enfeksiyon var ve sürekli antibiyotik kullanıyoruz.Okula da gidiyor ama 20 güne bir antibiyotik biter bitmez yine hastalanıyoruz.Biz de Ankara’da bir üniversite hastanesine götürelim diyoruz iyice baktıralım biraz endişelerim de var. Sorum şu çevremde herkez çocuğun her yerini delecekler ne gerek var üniversite hastanesinden çıkamazsınız sürekli tahlil yazık çocuğuna diyorlar sürekli gider gelirsiniz çocuk daha çok hasta olur diyorlar ben daha çok korkuyorum burda sağlıkçı annelerim ve bu süreci bilen (Allah kimseyi evladı ile sınamasın) yaşayan annelerimden ben akıl yol istiyorum ne yapayım.