Kızlar kıyafetleri küçültüp yıpratmayan ve rengini soldurmayıp güzel kurutan , uygun bir kurutma makinası biliyor musunuz? Siz hangisini kullanıyorsunuz? Bütün beyaz eşyam bosch ama 30 binden başlıyor çok pahalı şuan. Elektroluks baktık ama hangi modeli olsa bilemedik 24 bin e de var. Siz ne kullanıyorsunuz fiyatı ne kadar?