gamzesameturkoz Kızlar bebeğim 9,5 aylık ve oto koltuğu aldık. Ama ne tarağa takmalıyız bilmiyorum oto koltuğunu. Sizler nere taktınız ?
Marianne gamzesameturkoz çapraza koymanız lazım normalde. Ama trafik kazalarında hep şöförün arka tarafındaki yolcu sağ çıkar. İnsan refleks olarak kendisini kurtarmaya çalıştığı için direksiyon tarafındaki kişiler az hasar alır.
Dhi gamzesameturkoz arkadaşımın bu konuda bi iddiası var:D şforöün arkasına konmalıymış sebebi kaza anında şoför kendi canını kurtarmak isteyeceği için manevrasını kendini korumak içn yapar,bu sebepe arabanın diğer tarafı zarar görr:D
asrinhatasi gamzesameturkoz biz şöförün çaprazına koyduk. Yalnız araba sürerken çocuk anneyi ya da babayı görüp güvende olsun diye.
sirinpatates gamzesameturkoz normalde şoför koltuğunun çaprazina ya da tam orta kısma diye çıkıyor araştırmalarda. Ama bizimki şoför koltuğunun arkasında diğer arkadaşların yazdigi sebepten
Duyyguy Arka orta koltuk istatistiklere göre daha güvenli kabul edilmiş çarpma noktasına en uzak yer olduğu için