OzgeSyr_ Sterimar baby sprey var kullanabılırsınız banyoyu buharlayıp duş aldırabılırsınız nebulızatör kullanan da var geçmiş olsun🌸
OzgeSyr_ Kıyamam ya cok zor oluyor benım kızım da 18 aylık gecen ay aynıydı 10 gun gıttı allah kolaylık versın herseyı yıyıp ıcmıyolar bde aklıma hıc baska bsey gelmıyo arkadasım😥