Lazziya23 benim bildigim emzirdigimiz dönemlerde bile paroldan başka ilaç içmememiz yani benim ilk çocugum suan 14 aylık ondada doktorum paroldan başka bişi içmemi önermiyodu emzirdigim donemlerde 2 ci cocugumda suan 37+5 onda nasıl olur bilmiyorum fakat zararlı die biliyorum çünkü ne yiyip içersek bebege geçtigi için sakıncalı dıyorlar