Annelerim kusura bakmayın ilk tecrübem ilk bebeklerim 10 aylık ikizlerim var biri bu sabah uyandı gayet normaldi ikisi oynuyodu salona girmemle bi ağlama başladı yaklaşık 1 saat sürdü sonra pışpışladım uyusun diye kucağıma aldım yarım saate öyle oyalandık sonra biriden kusmaya başladı ne var ne yoksa kustu üstünü değiştirdim altını aldım au içirdim ama ateşi yok sadece ağlıyor ve kustu şimdi tekrar uykuya geçti diş mi midesini mi üşütmüş anlamadım