tss ben doktor önerisi ile ilk dozu ekimde vuruldum. Kasım ayında regl oldum, 16 gün sürdü. Sonraki ay yine oldum ve 25 gün sürdü. Bende regl çok uzun sürmeye başladı ve vurulmayayım dedim ama içim rahat etmedi, dün gittim yine aldım 2.doz için iğneyi. Müsait zamanda gidip vurduracağım. Bana tek yan etkisi dediğim gibi regl uzunluğu oldu. Hormon iğnesi sonuçta, yan etkileri var