Umay-gmz 3,5 aylık kızım bir haftadır emerek uyuma öğrendi kendi kendine alıştı nasıl oldu anlamadım,, şimdş günfüz ilk uykusuna yok uyumuyor 2 saniyr memeyi ağzına tuttum direk kapadı gözünü mememi çıkardım emzik verdim uyudu
bisakinol Umay-gmz valla yapmam dediğim ne varsa yaptım ayakta güya asla sallamayacaktım şuan ayağımda sallıyorum memede de uyudu bi süre şimdi 6 aylık memede uyumuyor ayağımda sallıyorum uyku eğitimi vermek istiyorum ama o güç bende yok şuan psikolojik olarak hazır değilim
zeyneperll Umay-gmz benimde kızım 3,5 aylık her türlü uyutmayi denedim yapmam dediğim her yöntemi yaptım yani
Story93 Umay-gmz ben uyku eğitimi de denemiş ve başaramamış birisi olarak yazıyorum. Destekli uyutuyorum ama Uyku düzeni verdik o yüzden uyuyacağı saati biliyor. Ayına uygun uyku aralıklarını bana hatırlatan bir uygulama indirdim her ay güncelliyor. Uyku saati gelmeden önce odaya girmiyoruz. Uyku saati gelince evdeki odalara iyi uykular diyip odamıza gidiyoruz güneşliği kapatıyoruz. Uyku müziğimiz var onu açıyoruz. Kucağıma alıp hafif sallayıp piş piş diyorum. Birkaç dakika içinde uykuya geçiyor ama tam dalmadan yatağına bırakıyorum. Bazen yatağa koyduğum an uyanıyor yatakta uyumamaya direnirse zorlamıyorum kucağıma alıyorum dalınca yatırıyorum. Benim kızım yatağında uykuya geçmeyi maalesef kabul etmedi çok direndi çok ağladı baktım kucağımda hemen uyuyup uykuyu yatağında devam ettiriyor ne onu ne kendimi üzdüm. Zaten alıştığı için hemen uykuya geçiyor beni de yormuyor kucakta olması hem de sıcaklığımı alıyor. Ama kilit nokta kesinlikle uyanıklık süresini yakalamak ve aynı rutinle uykuya götürmek. Belki siz bu şekilde direkt yatağında da alıştırabilirsiniz
Umay-gmz berikomoms işte alışsın istemiyorum bir haftadır beni öahvetti, siLer nasıl uyuyuyorsunuz, pilates topu gördüm bi yerde topumu şişirtip deneyeceğim
Umay-gmz bisakinol emzik vermem diyordum koşa koşa verdim😂memede uyutmam diyordım uyuyor daha neler yapca bakalım , kendisi yapıyor ,,uykuya geçmek için desteğe ihtiyacı var sanırım bu dönem ama nasıl başka destek olacağım bilmiyorum kimileri uyku arkadaşı vermiş de daha anlamıyor ki
berikomoms Umay-gmz valla öyle antin kuntin işlere girme beşiğine koy gerekirse poposuna patpat pışpış yap beyaz gürültü aç ninni pişpiş vs
esmanur433 Benim bebeğim 5 aylık ofa emerek uyumaya alıştı emzikte almıyor çok zor oluyor napıcam bilmiyorum
Redpanda Story93 uygulama nedir acaba? Gece uykusuna yatakta geçiyor ve orada sürdürüyor ama gündüz uykusunu salonda ana kucağında yapıyor (beşik gibi ana kucağım). Bu aralar gündüz ilk uykuya geçişte çok zorlanıyoruz. Az önce slingte uyutup yatırdım
floorjustice Ayakta sallayarak uyutuyorum gündüz gece uykusuna geçerken kucağımda uyutuyorum genelde 3.5 aylik
Kepekekmegi Umay-gmz ilerleyen zamanda memede uyumayı bırakıyorlar yani en azından benim bebeğimde öyle oldu ilk 4 ay sürekli memede uyurdu uyuyunca emziğini verirdim şu an 7 aylık memeyi verdiğimde gözleri açılıyor 😂😂
Umay-gmz Kepekekmegi aslında benm kızım da bu dönemsel diye düşünüyorum bu zamana kadar yapmadı çünkü bu ara istiyor algıları iyice açıldı herşeye bakıyor sanki güvende mi hissediyor diyorum, uyumak istemiyor başka türlü,
Fulyy Umay-gmz memede uyutmak ilk zamanlar çok kolay geliyor ilk 6 ay diyeyim sonrasında kabus başlıyor saat başı uyanıyor bebeğim 1 yasında felaket bi uyku sistemi var o yüzden emerek uyumak dışında ne varsa onu denemelisin 🙄😪
Kepekekmegi Umay-gmz zaman çok çabuk geçiyor bırakın şimdilik nasıl isterse öyle uyusun bence. Ben ilk 5-6 ay hiç karışmadım nasıl uyumak isterse öyle uyuttum şimdi 7 aylık 1 haftadır uyku eğitimi veriyorum
TubaB Umay-gmz tavsiyem 4. Ay atağını atlatana kadar nasıl uyutursan öyle uyut. Memede de uyusa şuan alışkanlık yapmaz. Atak geçer geçmez de alıştırmak istediğin yönteme başla. Şuan biraz boşa kürek çekmek gibi. Atak gelince hepsi boşa gidiyor , atak döneminde zaten uyusun da nerde uyursa uyusun moduna geçiliyor. 5.ay bitince pışpış ya da başka şeyler denersin. Ben 4.ay atağında uyku eğitimi vermeye çalışmak gibi bir hata yaptım. Saatler ayarlama not alma her şeyi denedim. Şuan geçmişe dönsem kendimi o dönem o kadar yıpratmazdım. Atak bitene kadar bebeğin suyuna giderdim 😅 atak bitince enerjimle uyku eğitimi verir ya da alıştırmak istediğim uyku şekline alıştırırdım o dönem boşa yıpranmışım.
Umay-gmz TubaB doğru söylüyorsunuz, şuan atakda gibiyiz , 2 saate bir meme uyku için meme, bide kucakta uyuma şıan kucakta 3. Uykusunu yapıyor ikinciyi yerine koyfum 20 dk uyudu