Kızlar kafam çok karıştı bebegim olmadan önce pcosluydum dogum yaptıktan sonra dr pcos gözükmüyor suanlik dedi neyse düzenli adet görmeye başladım sonrasında hamile kalmayayım diye 2 ay önce doğum kontrol hapı kullanmaya basladim fakat çok yan etki yapti son 5 6 tane kala bırakmak zorunda kaldim ilaç kullanirken ki günümde olmadim neyse ilaçi biraktim diyedir gelir dedim sadece 2 damla geldi gerisi yok dün test yaptım negatif gözüküyor bugun 10. Gun hala olmadim normal mi acaba boyle durum yaşayan varmi