Bebeğim 6 aylık. Alttan 2 tane dişi çıktı. Sürekli ısırıyor ve aşırı canımı yakıyor. Dün öyle bir ısırdı ki gözümden yaş geldi koparayazdı. Yarmış meme ucunu. O göğsü dün ısırdıktan sonra vermedim hiç. Sabah uyandığımda o göğsüm süt dolmuş taş gibi ağrısıyla uyandım. Hadi dedim silikon uçla emzireyim. 1-2 dk emdi acısına dayanamadım emzirmeyi bırakıp diğer memeyi verecektim bi çıkardım silikonun ucu kanlı süt dolu, ağzının da kenarından kanlı süt akıyor 🤦♀️ ne yapcam şimdi ben bu memeyi şişiyor süt doluyor sağamam da Şuan acısından kıyafetin üstünden bile dokunamıyorum 😔 sağmasam ağrı yapıyor. Hadi onu geçtim bebeğim emerken devamlı ısırıyor😣 bunun önüne nasıl geçicem😣 dişi çıktığından beri emzirmeler kabusa döndü. Meme bağımlısı da bi bebek 😔