happymom1 Doktorum 40 indan sonra kontrole gel dedi ama hem bebeleri birakacak kimsem olmadığından hemde maddiyattan dolayı gidemicem sanırım. Sezeryan oldum kendimde iyi hissediyorum gitmesem bişey olurmu
ikizzannesii happymom1 vallahi bende aynı sebeplerden gitmemiştim şimdi 5 buçuk aylık ikizlerim devlete aldım randevu gidicem anneme bırakıp
zeyneperll happymom1 Bende bebeyim birakamdim diye gitmedim kontrole şu an bu sıkıntı yok 3,5 ay oldu
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Eşinizle ve bebeğinizle gidin ben öyle yapmıştım hem de zaten çocuğun kontrolü de vardı aynı gün almıştım