Kızlar merhaba benim alt dişlerimde diş eti çekilmesi var doktor üst damaktan alıp alta koyacağız yoksa diş kaybı yasarsın dedi bi yandan sağlıgım için yaptırmak istiyorum bi yandan ağır bişey mi olur bilmiyorum yasayan var mı bu durumu nasıl bi operasyon geçirdiniz