Zumra_Fatma 1cocuksevdasi hahaha valla bende o yollarda gectim malesef bebem kucukdu dedelere nenelere yemek yapip gonderdim Allah hilir o halimi bi sekilde yaptim ama surekli gelemeyen misagirler ise az disinizi sikin derim
1cocuksevdasi Zumra_Fatma hallettim canım yemek hazırladık hep beraber onlar her ne kadar çay içip gıdıcez yapma deselerde dinlemedim yedik yemeğimizi
heygorl 1cocuksevdasi Aynen öyle yeni doğmuş bebek evine geliyorlar onların yapıp getirmesi lazım. Kek bile fazla. Normal zaman olsa da on çeşit yaparsınız zaten
1cocuksevdasi heygorl valla geldiler hep beraber yemek yaptık yedik içtik ablalarım zaten ikiside nerdeyse ben elime bişey sürmedim bebeğimle ilgilendim