Sedanurbet iki çocuğumda da mastit oldum, birin şiddetli ağrı ve zonklama çok kötüydü, birinde meme ucu yarasından kaynaklı oldu sanırım titrme ve ağrı, süt kanalllarım tıkalıydı. Bana en iyi ılık bezleri bastırıp bastırıp çektim masaj yaptım iyi bi makinayla sağıp bebeğimi de üzerine emzirdim. Yöntemi bulana kadar rezil oldum oda ayrı😬