Merhabalar,
Oğlum 4 ay 10 günlük. Beslenme araları genelde 1.5-2 saat iken artık her saat başı emmek istiyor hem gece hem gündüz. 4. Ay atağından mı böyle. Önceden 2 saatte bir emdiği için hayıflanırdım şimdi 1 saate düşünce 2 saatin önemini anladım. Bu durumu yaşayan var mı? Çok yoruldum artık.