dreamila evet iyi bir yöntem değil ama ona bakarsak emzikte, ayakta sallamakta hepsiii yanlış şeyler. Meme sevmeyen bebeklerde daha kolay oluyordur emınımde benim oğlum gibi gecede 5 kere emmeye kalkan memeye yapışık bebelerde süreç uzayacaktır ama bende tecrübeliyim kızımdan… sabır taşı sürmekten başka şansım yok uff oldu falan dinlemez benimki mevzuya direk dalar 😄😄 ama anne istikrarlı olur pis oldu bak tadı iğrenç diyince dener emmek istemez ağlar bol bol ağlamalar eşliğinde ramazan gelmeden bızde bırakırız inşallahül azimm☺️🤲🏻🤲🏻tüm annelere ama enn çokta bebişlerine kolaylıklar ha bu arada yasini şerif okuyo niyetlenin bıraktırmaya kesin çözümdür denendi