melis_coskun Yoğurt makinası kullanan var mı? en kolay ve en iyi yoğurdu yapan marka tavsiyesi verir misiniz?
Ikrazumra19 melis_coskun hic kullanmadim eski usul tencerede yapiyorum 😊 ustte kalsin belki bilen vardir
melis_coskun Ikrazumra19 tencerede yapmak zor. Nasıl tutturuyorsunuz ayarı? bir kaç defa denedim olmayınca cesaretim kırıldı
SenaDuru_ melis_coskun ben tefal aldım letgodan çok uyguna geldi ve hem süzme yoğurt hemde normal yoğurt yapıyor tuttu mu tutmadımı derdi olmuyor ayrıca sütü oda ısısındayken koyuyorsun o yönden de güzel çok rahat ettim tavsiye ederim
Ruzgarefeninannesi Ilk denemede bende yaptim tutmadi yogurdum makina almaya karar verdim Gittigidiyorda mutfak termometresine denk geldikten sonra onu alip denemeye karar verdim cunku sutun isisini bir turlu ayarliyamiyodum Tas gibi de tuttu 😁 Cihaz bence fuzuli