5 aralıkta sezeryan doğum yaptım kanamam ilk başlarda normaldi son zamanlara doğru aşırı derecede çoğalma ve pihtili kanamam oldu acile gittim kan tahlili alındı kan tahlilleri temiz çıktı azalma olmazsa doğum doktoruna gorunmemi söyledi doktor 3 4 gün önce tamamen kesilen kanamam bugün tekrarladı böyle bisi başına gelen oldumu acaba