Karyaaa Arkadaş tam 6 aylığınız son 3 gündür emerken yada mama alırken kendi saçlarını yoluyor bende elimle müdahale ediyorum oda kızıyor alttan diğer eliyle yolmaya çalışıyor kolumu koyuyorum öyle bir sıkıyorki anlatamam hiç yaşayan oldumu sebebi nedir sizce ?
erenbbk Karyaaa bizim bebiş de kimin saçını bulsa yoluyor özellikle uykuya geçişte çok oynuyor yoluyor. Gerçekten ne yapacagimi şaşırdım canım aciyor. 9 aylik
Niihhaann Oğlumda 9 aylık sürekli kendi saçlarını çekiyor emerken,elini çekince de kulağını çekiyor bıraktım artık ağlamadığına göre canı acımıyor herhalde. İnatlaşınca emmeyi bırakıyor 🤦🏻♀️