Önceden 6-7 saat kadar kesintisiz uyuyan bebegim 4.5 aylık artık saat bası uyanıp emmek icin aglıyor ve emzikle de sakinlesmiyor. Alıskanlık kalmasından korkuyorum. Bu atak vs denen sey mi oluyor ve sonrasında alıskanlık ediniyor mu yoksa duzelir mi eskisi gibi olur mu 🥲