eslem-su1
Pekmezi ısıtıp tereyağı ekleyip ılık olarak tüketin , Ballı limonlu sıcak su , sütte sarımsağı kaynatıp daha sonra içinden sarımsaları alıp bal katıp için ( bana çok iyi gelmişti ) birde dutla elma çayı boğazı güzel yumuşatıyor aklıma da başka gelmedi çok geçmişmolsun