Grip yazdım ama galiba grip yani. Az oksuruk var burun akıntısı var geniz akıntısı ve balgam benim anladığım kadarıyla dün atesi vardı ama en fazla 37.5 falan oldu çok değil ates dustu bugünde çok halsiz ve burnu akiyo oksuruyo biraz. Direkt şırıngayla yıkıyorum burnunu ve hava veriyorum nemlensin diye evde yapılacak başka bisey var mi knerisi olan var mi