Deletedmom_83 bu hayattaki ortağınız eşiniz, fosur fosur uyumayacak kalkacak belli saatler o bakacak. O çocuğu yaparken zevk içinde yapıyorsa kalkıp siz şuan lohusasınız size yardımcı olacak,
Bu dönem geçici sakin olun bende yaşadım , nasıl baş edeceğim diyordum psikolugumla görüştüm rahatladım.
Herşeyden herkesten önce sen bir insansın, anne demiyorum bak insansın, çocuk gir şekilde büyür ama sana bir şey olursa tekrar toparlayamazsın. İlk yapman gereken esını karşına alacaksın ve akşam işe geldikten sonra bir kaç saat kendisi bakıcak sen uyuyacaksın , sonra sen bakacaksın. Bu dönemde ev işi ve yemeği sallıcaksın eşin makarna pişirip yesin, üzülme gerçekten geçici dönem, ayağında sallama işinide bırakın bir an önce 6-7 aylıkta bırakın sonra ayaklarına felç ıner. Sen huzursuz olduğun için çocukta huzursuzdur, sakin ol mutlu ol sen mutlu oldukça oda mutlu olur.