Merhaba anneler 20 günlük bir bebeğim var sütüm hiç olmadığı için iki gündür mamaya başladık ama bizimki gece hiç uyumuyor sabaha kadar agliyo mizmizlanip gündüz uyuyan bir bebek gece sürekli uyanık ve ağlıyor olduğu için ne kadar mama versem de içiyor mesela saatte bir 30 ml veya 60 ml versem içiyor bu çok değil mi yoksa bana mı öyle geliyor kaç saatte bir vermeliyim siz nasıl veriyorsunuz mama lütfen yazın