Biz de 2.5 aylıkken bezinde kırmızılık görmemle doktorumuzun tavsiyesi ile suya başladık. Ürik asit kristali oluşabiliyor susuzluktan. Sadece anne sütü bu arada beslenme şekli İnci’nin. Su dediysem de günde 4-5 defa 1 çay kaşığı içiyordu, şimdi (3ay 6 gün) 4-5 kere 5 cc içiyor