-Eraymoms- Memnun musunuz bizim oto koltuğu sanki büyük geldi arabaya bebeğimin ayakları babasının koltuğuna değiyor yatırılma payı da yok kayınbabam getirmişti bedavaya
kimbumadam -Eraymoms- Sola değil sağa koyun☺️ Hem trafik akışı açısından Hemde beyler en arkada kullanıyor koltuğu Sağ koltuğu öne çekersiniz hallolur
taa Ay bizede kuzen vermişti kendininkini hiç kullanmadan geri verdik yenisini aldım diye ama henüz slmadık . Para verdmiğin şey her zaman kötüdür. Şimdi iyisini araştırıyorum almak içim
2prensesmom taa merhaba kraft spin signal 0-36 oto koltuk var bende piyasa fiyatının altında yardımcı olacağım ikizlerim için almıştık 3 4 defa kullandik anca arabamiz satıldı. İlgilenirseniz.
Havva97 2prensesmom aynı ürünü 2 gün önce aynı fiyata sıfırını buldum teşekkürler almak istersem ordan alırım
-Eraymoms- kimbumadam ay evet mantıklı ama bizim arabada tekli koltuk yapmışlar bitanesini ona uyarlanmış
2prensesmom Havva97 bende piyasa fiyatını 4500 gördüm o nedenle bu fiyati soyledim. Tabiki bulduysaniz alın :)