yaren701_ Kızlar bebeğim bugün tam 1aylik oldu emmiyor sütüm yok mama veriyorum Bebelac Gold hiç bı sıkıntı yok gazını çıkarıyor idrarıni kakasını yapıyor ama şu iki gündür geceleri çok kasılıyor napmam lazım en iyi gaz damlası. Hangisi
hilalhrmn yaren701_ bende emmedigi için doğumdan beri mama kullanıyorum denemediğim mama kalmadı hepsi aşırı kabız yaptı hem çok zorlanıyordu hem gazı tetikliyordu şuan hipp combiotik kullanıyorum hem gazı hafifledi hemde gün aşırı beline tasiracak sekilde kakasını yapıyor gaz damlası sab simplex kullanıyorum
Ayla30 Vallah gaz damlasi hic ise yaramadi benim bebeğimde ben kimyon cayi veriyorum pat pat diye saliyo
cansuulusoy Bazı gaz ilaçları gaz sancısını etkisini arttıra biliyor o yüzden doktora sormadan kullanmayın anason kimyon rezeneyi kaynamış suda demleyin ve için hem bebeği rahatlatacak hemde güzel güzel uyuyacak ve bu karışım sütünüzü arttıracak
Ayla30 Egenin_pamugu bi cay bardagi suyu kaynatiyosun kaynayinca kapatiyosun icine bi tatli kasigi kimyon koyuyosun soğuyunca bi tülbentten süzüyosun bir yada bir bucuk cay kaşığı ceker atiyosun o kadar