2 yaşında kızım yaklaşık 15 17 gün önce balgamlı öksürük kusma olduğu için acile götürdüm. Bogazına baktı sırtını dinledi bir şey yok dedi alerji şurubu verip gönderdi . Eve geldikten sonra kızımın ağzına flaş tutarak iyice baktım bogazında beyaz iltihap vardı minicik ateşi yok doktorda bir şey demediği için geçer diye düşündüm sürekli sarımsak bal bu tarz şeyler verdim . Bugün baktım hala duruyor enfeksiyon iltihap olsa bu zamana kadar geçerdi en azından ateş yapardı ama o iltihap neden geçmez başına gelen varmı