Canım anneler, 4 aralıkta sezeryan doğum yaptım. Emziren bir anneyim. Bazı şikayetlerim var. Başına gelen var mı merak ediyorum. Öncelikle ağzımın içinde 5 yerde aft çıktı.
İkincisi bacaklarımda ağrı var sol bacağımda dizkapağının ağrısından ayağımı zor hareket ettiriyorum.
Sol kolumu döndüremiyorum bazen
Sizde de oldumu benzeri şeyler tahlil yaptık vitamin eksikliğim falan yok aslında sizce nedendir.