Gamze1919 ne kadar isterse o kadar mesela çorbayı 2 kepçe net içiyor. Günde 3 ana 2 ara öğün yapıyorum. Ana öğünü kahvaltı: omlet ya da menemen, zeytin peynir salatalık tahin pekmez klasik kahvaltılıklar yani, ara öğün meyveli bebe bisküvisi(el yapımı) öğle yemeği genelde çorba oluyor ilik suyu mutlaka eklerim, eğer akşam yemeği kıymasız yemek olacaksa çorbasına kesin koyuyorum. Tekrar ara öğün yoğurtlu bir şey oluyor bu da mesela avokado yoğurt ceviz, yoğurt yaban mersini gibi. Akşam yemeği de ya kıymalı sulu yemek oluyor ya köfte makarna tarzı ya balık ya ciğer daha çok hayvansal protein eklemeye çalışıyorum akşama. Benim oğlumun biberon mamasıyla pek işi yok zorla içiriyorum kırk takla atıyoruz içsin diye o yüzden ek besin ağırlıklı gidiyoruz. Gece uykusuna yatmadan önce ve gece kalkarsa 1 kez mama içiyor, gündüz de ek gıda yemediyse iştahsızsa mama içer. O yüzden öğünlerimiz 5 kere. Bir de size en büyük tavsiyem mutfağınızda ne pişiyorsa ona o şekilde alışıp damak tadının oluşması yemek seçmemesi açısından. Bir örnek daha vereyim kendimden; ben asla keçi ve koyun peyniri, kelle paça tarzı hayvan kokan şeyleri yiyemem kuzu eti de dahil. Oğluma şimdiden bunları yediriyorum. Kelle paçayı evde kendim yapıyorum tuzsuz sarımsaklı sirkeli orijinali nasılsa öyle, keçi koyun peyniri yediriyorum suratını buruştursa da yiyor, kuzu pirzola yapıyorum alıyor eline kemiriyor. Sizin de böyle benim gibi yiyemediğiniz yemekler varsa bile bebeğinize yapın mutlaka🙏