Elifelibass instagram da @hastalanmayançocuk sayfasını tavsiye ederim orada bir tarif var. İşinize yarayacağından çok eminim :))) ben kızıma haftada bir o tarifi veriyorum asla hasta olmadık. Antibiyotik kullanmadık. Komşumuzun 2 yaşında çocuğu var hasta noldu. Kadına o tarifi verdim çocuğu 3-4 gün içinde iyileşti. Şimdi o da düzenli olarak veriyor haftada bir defa. Eğer bakamam diyorsanız buradan yazayım. 1 yaş üstü bebekler için : bal, sarımsak ve limon. 1 yaş altı 6 aydan büyük bebekler için yoğurt, sarımsak ve limon karıştırıp bekletmeden veriyoruz. Sarımsakları ezmiyoruz. Bıçakla minicik doğruyoruz. 1 kaşık yese bile kâfi 3,4 damla limon sıkıyorsunuz bebeğinize yediriyorsunuz. Geçmiş olsun 🤍