Selam hanımlaaar ☺️
İkinci doğumumu sağlıkla gerçekleştirdik çok şükür sorunsuz sıkıntısız fakat bebeğim geceleri uyumuyor 🥹 ne yapacağımı şaşırdım ilk bebeğimde böyle sorun yaşamadım şimdiye kadar o yüzden fazlasıyla affalladım 🤦🏻♀️ neler önerirsiniz neler yapmalıyım sizce? Şuan 1 ay 24 günlüğüz 2 ay dolmak üzere 👍🏻
Gündüz uyuyor gece uyumuyor 🥹 gaz desem tam gaz gibi de değil anlam veremiyorum