Burada herkes bebek kendi kalkiyo doktor oturt demiş ama ben kendi çocuğumu kucagimda bile oturtsam büyükler kızıyor kambur kalir öyle yapma kemikleri zarar görür diye bu arada bebegim 3bck aylik ve keske oturma cabasini görseniz ama bana en az 7 aya kadar oturtma diolar